Sakarya Büyükşehir Belediyesi boks sporcusu, Samsun’da düzenlenen Hamdi Yıldırım U-22 Türkiye Kadınlar ferdi Boks Şampiyonası’nda Türkiye ikincisi oldu.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Boks sporcusu Ece Asude Ediz, 15-22 Nisan arasında Samsun’da düzenlenen Hamdi Yıldırım U-22 Türkiye Kadınlar ferdi Boks Şampiyonası’nda ringe çıktı. 57 kilogramda mücadele eden sporcu, Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazandı. – SAKARYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Tarih yazan Türk kadın atıcı Åevval İlayda Tarhan: “2028 Los Angeles’ta madalya istiyoruz”
1451 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1125 kez okundu
3
Okan Buruk’tan Icardi açıklaması: Gol atmayan forvet mutsuz olur
789 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
749 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
737 kez okundu