
Gençlik ve Spor Bakanlığı Kredi Yönetmeliği’nde Resmi Gazete’de yayımlandı.
Buna göre, ilgili Yönetmeliğin 19’uncu maddesinin, “Borçlu, öğrenimine ara vermeden lisansüstü eğitim yapması halinde lisansüstü öğrenimini gördüğü öğretim kurumu ile ilişiğinin kesildiği tarihten iki yıl sonra başlamak üzere kredi aldığı kadar sürede ve aylık dönemler halinde borcunu ödemek zorundadır” fıkrası yürürlükten kaldırıldı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8003 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4926 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4923 kez okundu
4
Trump ticaret savaşı başlattı, sonra da halkını uyardı: ‘Biraz acı çekebilirsiniz’
3725 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3173 kez okundu