23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında düzenlenen Taekwondo müsabakaları, Tınaztepe Spor Salonu’nda sona erdi.
Yarışmalar sonunda dereceye giren sporculara ödülleri, Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Hakkı Kasapoğlu ve protokol üyeleri tarafından verildi.
İl Müdürü Kasapoğlu, genç sporcuların başarılarının gurur verici olduğunu belirterek, “Sporcularımızın sergiledikleri bu müthiş performanslar, sadece Taekwondo’nun değil, tüm sporun gücünü ve ülkemizin geleceği adına taşıdığı önemi gözler önüne seriyor. Gençlerimize her türlü desteği sağlamaya devam edeceğiz” dedi. – AFYONKARAHİSAR
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Tarih yazan Türk kadın atıcı Åevval İlayda Tarhan: “2028 Los Angeles’ta madalya istiyoruz”
1458 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1127 kez okundu
3
Okan Buruk’tan Icardi açıklaması: Gol atmayan forvet mutsuz olur
793 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
752 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
739 kez okundu