İşçileri taşıyan servis alevlere teslim oldu

Muğla’nın Ula ilçesine bağlı Kızılağaç Mahallesi Sakar geçidinde işçileri taşıyan bir servis otobüsünün motor bölümünden alev alması üzerine Muğla – Antalya karayolu trafiğe kapatıldı.

ARAÇ KULLANILAMAZ HALE GELDİ

Otobüs şoförü, işçileri tahliye ettikten sonra araçtan ayrıldı. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yaklaşık 50 dakikalık müdahalede yangını söndürdü. Servis otobüsü kullanılamaz hale geldi.

Otobüs yangınında şans eseri yaralanan yada ölen olmadığı belirtildi. Otobüsün motor bölümünden çıktığı belirtilen yangın ile ilgili polis soruşturma başlattı.

Bu habere emoji ile tepki verİlginizi ÇekebilirÖnce kaza yaptılar sonra kavga ettilerİlginizi ÇekebilirGökhan Çıra'nın kullandığı araç feci kaza yaptı! Avukatı son durumunu paylaştıİlginizi ÇekebilirYolcu otobüsü kaza yaptı: Çok sayıda yaralı var

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR

"Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır."